Richard, Angela, Indi & Manou op reis!

Tijd voor een sabbatical...

Lieve familie, vrienden,collega's, kennissen en ander gespuis,

Leuk dat jullie onze avonturen volgen!

De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van vele etentjes, borrels, gezelligheid, heel hard studeren, spullen verhuizen, 'n paar moeilijke dagen, afscheid nemen en afronden. Met als hoogtepunt dat Richard is geslaagd en hij vanaf vrijdag (dan is 't diploma in tha pocket) als meester Richard door het leven gaat!

Na al dat zwoegen is het tijd voor een sabbatical, dachten we zo!

De vliegtickets zijn geboekt,we weten welke landen we gaan bezoekenen verder zien we het wel! Nog een week en dan is het zover: vrijdag 5 februari stappen we op het vliegtuig. De aankomende 6 maanden kunnen jullie lezen hoe wij de wereld onveilig maken.

Cool

Onze reis begint in het kleurrijke gekkenhuis India. We hebben ons laten vertellen dat Nepal hierna een oase van rust zal zijn. Daar zullen weonder andere rondzwervendoor deHimalaya. Omdat we al veel mooie plekken van de wereld hebben mogen bewonderen, willen wedeze reis ook iets voor anderen betekenen. We gaan daarom1.5 maandvrijwilligerswerk verrichten in Nepal als begeleiders van leerkrachten op een basisschool voor Stichting Maya.

We verheugen ons nu al op het eten in China.Na het bewandelen van de Chinese muur in Peking vliegen we naar huis omdat we 25 juni een feestje te vieren hebben: Roos en Sirik gaan trouwen!

In het vliegtuig naar New York kunnen we bijkomen van het feest, waarna we ons in het nachtleven kunnen storten van ' the city that never sleeps'.

Daarna wordt het tijd voor cultuur snuiven in Colombia! Jungle, koloniale gebouwen, caribische stranden en salsa. Oke, echt ritmisch zijn we niet, maar onder het genot van een heerlijke cocktail zullen wevast wel swingen

Laughing

We houden jullie op de hoogte en we zullen jullie vast een beetje missen!

Groetjes Richard en Angela

zonsondergang in Laos (2007)

Reacties

Reacties

daisy

Ik mis jullie nu al!!
maar met regelmatig een mooi en spannend reisverhaal kom ook ik de tijd wel door.....
gelukkig nog 1 weekje hier...hihi
tot snel.. dikke kussen daisy en stan

Jennie

Nou het eerste verhaal zorgt er in ieder geval voor dat ik nu al uit kijk naar de rest van de verhalen! Misschien ervaar ik dan ook nog een beetje sabbatical! Maar gelukkig ben je hier eerst nog even een week! ;)

Kus

madeleine

Na dit stukje ben ik al helemaal in de stemming!
Ik wil ook meeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Mad

Marja

Lieve Angela en Ger

Ik ben stikjaloers maar wens jullie bovenal een hele bijzondere reis, wees voorzichtig, blijf gezond en ik wacht met spanning op al jullie ongetwijfeld mooie verhalen.
Heel goed dat jullie ook nog anderen helpen tijdens jullie reis.

Liefs Marja en Ger

Roy, Annelies en Eline

Wat spannend allemaal!! Angela, we gaan je missen hier. we wensen jullie een geweldige tijd toe, geniet er van! We zijn benieuwd naar jullie verhalen en avonturen.

Groetjes,

Roy, Annelies en Eline.

Michel, Heidi en Fimme

he lieverds,

leuk om al jullie avonturen straks op deze manier een beetje mee te beleven. Jullie gaan ongetwijfeld een fantastische tijd hebben..... wij zullen jullie missen...heel erg!

Hele dikke kus van ons

Nettie Zentveld

Hoi Angela en Richard
Wij mogen,van je tante Marja, ook met jullie verhalen meereizen en genieten van alle mooie dingen die jullie gaan beleven! Geniet ervan!!!

groetjes Nettie en Jaap

tante Joke

Hello!

Nu voor het echt; veel plezier met en voor elkaar!

liefs Jan en "tante" Joke

Corrie- groep 8A

Hallo Richard en Angela, de reiskriebels beginnen waarschijnlijk steeds heviger te worden nu de dag van vertrek nadert?! We zullen jullle steeds blijven volgen vanuit de Paulusschool.
Een goede reis en geniet van alle belevenissen!

Gerda Stam

Hoi Angela,
Ik ga zeker jullie reisverhalen volgen en zal hier je gezelligheid missen. Heel veel plezier het komende half jaar en zie je gezond en vol met reisverhalen weer terug. Liefs gerda

lia

Mijn kinderen zijn gisteren weggegaan .Om 4 uur hebben wij ze opgehaald,de reis is begonnen en we hopen dat het helemaal te gek wordt natuurlijk.Afscheid nemen,is blijdschap en een traantje wegpinken en je vooral groot houden.Goede reis Richard en Angela,We houden van jullie.je moeder en Arend.

carie

hoi angela, vanwege mijn ziekte was ik vorige week niet op je laatste dag bij bjz, jammer. nou gelukkig kan ik op deze manier nog even jullie een aller geweldigste reis toewensen met veel fijne, mooie, indrukwekkende ervaringen. leuk dat we een beetje reisgenoten mogen zijn. groetjes carie

damian

Hallo anna Richard we hebben het verhaal gelezen en
de foto's gezien Groetjes Damian en de rest en heel veel kusjes

Heidi

He Lieverds,
Wel even een cultuurshock!! Op de foto's zien jullie er stralend en genietend uit! Heerlijk! Iets wat jullie nu alleen nog maar gaan doen....
Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.

Liefs en een dikke kus,
Heidi

wendy

he meesy richard alles goed echt cool ben jij zeg waarom kon wij niet mee als bagage ???? ik en sharon misssen u echt heel erg !!! ik zal samen met sharon alles vertellen wat er op school gebeurd. het eerste nieuws

juf tjitske is heel erg gemeen want we mochten met carnaval niet buiten spelen maar de rest van de school wel echt zo erg stom we hadden van u toch wel mogen buiten spelen???

tweede nieuwtje

ik heb hyves wilt u me toevoegen??? ik heb u al een keer gevraagt maaar u doet niks niet heel erg hoor maar vooor u heb ik het aan gemaakt plase

het laatse nieuws

WE MISSSEN U HEEL ERG HOOR snif snif weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

yvette van het dynamische duo

met het dynamische duo gaat het goed dat je dat maar weet!!!
maar u moet wel snel weer terug komen en ons gedag zeggen

P.S vet cool dat je op een olifant zat en op een kameel heb gereden

yvette van het dynamische duo

OOOOOH JA HOE WAS HET PASEN DAAR IN NEPAL????????

wendy

he meester ik mis u wel hoor maar het is wel suuupppppppper belangrijk dat u het gezellig heeft en ik heb ook nog een paar paulus nieuwtjes hier komen ze :

1) morgen donderdag 15 april heeft groep 8 een verkeers examen.
2) de juffen zijn wel heel aardig alleen heeft juf tjitske soms een overdreven uitbrander.
3) oooo,jjaaaaaa we hadden op dinsdag de uitslagen naar welke sschool je kon en ik zat op het randje met mijn 99 plaats van 100 maar mees gok eens heb ik het gehaald........................ JA ik ben echt super happy
4) ik mis u heel erg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


maar nog een ding dat jij met angela zulke mooie verhalen schrijven dat vind ik echt heel erg knap hoor ik kan het bijna niet geloven dat MIJN meester al deze avonduren mee maakt maar het is tog zo ik hoop dat u heel erg van uww reis geniet en ik hooop ook als u terug bent dat we dan nog een keertje afspreken want u bent super gaaf en ik wil u nog een keer zien en nog ffffff kletsen ik hoop dus dat we elkaar nog een keer zien nou dikke groetjes uit heiloo de paulus (binne kort het jac.p) en van mij natuurlijk

wendy -x-

Erika

Lieve Angela (en Richard),

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Super zo'n reis en het zal wel gek zijn om daar je verjaardag te vieren. Om nooit te vergeten lijkt me.
Ik geniet van jullie verhalen en de manier van schrijven. We maken het een beetje mee en de foto's geven een prima indruk. Zo is het ook net of je niet helemaal weg bent. Ook leuk om alle reactie's te lezen trouwens. Vooral Marlies geeft fantastische verslagen van de gebeurtenissen hier, ook erg leuk voor ons om te lezen. Komisch.
Denk nog maar niet teveel aan BJZ en geniet lekker. Wij redden ons best, alles onder controle! haha.

lieve groetjes, Erika

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!